piątek, 4 września 2020

Pierwszy roczek

Cześć! 
Dziś chciałabym Wam zaprezentować karty na zdjęcia na 12 pierwszych miesięcy życia naszych pociech.
Początkowo chciałam zrobić album, ale pomyślałam sobie, że tym razem wykonam coś innego. Coś co będzie równie wyjątkowe, ale bardziej funkcjonalne w użyciu. I tak oto powstały karty wspomnień na pierwszy roczek.
Każda z kart przeznaczona jest na poszczególny miesiąc życia dziecka, natomiast pierwsza pełni funkcję metryczki. Na ich odwrocie jest miejsce na jedno zdjęcie. Dzięki takiej formie możemy w łatwy i właśnie bardzo funkcjonalny sposób sprawdzić, jak nasze maleństwo zmieniało się w pierwszym roku jego rozwoju.
 Karty mieszczą się w specjalnym pudełeczku, które możemy postawić w widocznym miejscu, a kiedy dopadnie nas nostalgia, wystarczy wyjąć poszczególną kartę i cieszyć się wspomnieniami.
W pracy użyłam naszej cudnej metryczki oraz zestawu napisów i gwiazdek. Karty okleiłam papierami od Craft O'Clok - "The Sweetsters" oraz przyozdobiłam elementami do wycięcia.
Każda z kart posiada również dodatkowe miejsce na zapiski w formie tagów i mini książeczek.
Powiem Wam szczerze, że wykonanie takiej pracy sprawiło mi wiele radości! Uwielbiam dziecięce projekty. A praca z takimi materiałami to czysta przyjemność!
A Wy co sądzicie o takiej formie przechowywania wspomnień? Podoba Wam się moja kolejna inspiracja? Koniecznie dajcie mi znać :)

Życzę Wam miłego i twórczego dnia!

















Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was serdecznie! Magda

1 komentarz: