środa, 30 września 2020

Dekor do pokoju Maluszka

 

 Witajcie Kochani :-)

Moja dzisiejsza inspiracja dla Was to dziewczęca dekoracja w formie zawieszki
z miejscem na fotografię .
Jej nietypowa forma to idealna propozycja dla  osób ceniących oryginalne
i nietuzinkowe prace oraz fajna alternatywa dla prostych, pospolitych fotoramek.


 Konstrukcję balonu w całości wykonałam ręcznie.
Na górnej części mojej pracy umieściłam dekor HDF o kształcie księżyca,
który możecie zakupić w sklepie TEKTURKOWO.
Jego wielkość i forma jest idealna i bardzo wygodna do oklejenia papierem ozdobnym.


Do stworzenia dekoracji wykorzystałam cudowne, dziewczęce papiery
marki Craft'o'Clock oraz tekturki z naszego sklepu.
Okienko na fotkę podkleiłam plastikową szybką. natomiast samo zdjęcie
zostanie wsunięte do ramki od tylnej strony dekoracji, pomiędzy warstwy papierów,
gdzie znajduje się specjalnie przygotowana do tego celu kieszeń.

Urocze i bardzo wdzięczne wykończenie pracy to przestrzenny kosz balonu,
w którym podróżują pluszowe zwierzaczki.

Tak przygotowaną dekorację można spersonalizować imieniem dziecka.
Doskonale sprawdzi się również w formie metryczki dla noworodka
czy jako urodzinowy podarunek na roczek  ;-)


Do wykonania powyższego projektu wykorzystałam materiały z naszego sklepu. 

Gorąco je polecam i zachęcam do wykonania podobnych dekoracji dla Maluszków ;-)


Pozdrawiam serdecznie :-)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz