sobota, 26 września 2020

Oprawa Chrztu Świętego małej Zosi

 Witajcie Kochani!

Dzisiaj chciałam Wam przybliżyć kolejny produkt, który możecie dostać w Tekturkowo na zamówienie. To toppery z indywidualnie zaprojektowanym tekstem czy dekorem, które pozwolą stworzyć piękną oprawę uroczystości. 

Ja wraz z topperem ze sklejki chciałam pokazać Wam też albumy harmonijkowe na zdjęcia o formacie 10*10 cm, które stanowiły podziękowanie dla Rodziców Chrzestnych ślicznej Zosi. 

Tekturki na okładkach harmonijkowych albumów oraz topper to ten sam wzór, dzięki czemu wszystko jest jednolite i spójne. Wykorzystałam pastelowe bazy oraz papiery, dzięki czemu całość jest niezwykle delikatna. Dodatkowo ozdobiłam pudełka z wycięciem w kształcie serduszka. W albumach, zawiązywanych na wstążkę- gnieciuszka, swoje miejsce znalazły podziękowania, mała metryczka Chrztu Świętego  oraz kieszonka z tagami na małe zapiski. 














Udanego dnia! :)
















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz