sobota, 19 września 2020

Love is in the air

 

Witajcie!

Dziś przychodzę do Was z mroźną inspiracją w rześkim klimacie bieli. Do zimy co prawda jeszcze daleko ale co zrobić gdy obdarowujący i obdarowywani uwielbiają sporty zimowe a okoliczność przypada w październiku... Trzeba się dopasować! :)

Do wykonania tej pracy wykonałam wgłębienie w centralnej części kartki w kształcie koła, ozdobiłam okrąg delikatną koronką oraz przepięknym wiankiem, który pomalowałam na biało farbą akrylową. Wykonałam dwa duże kwiaty z użyciem wykrojnika, a kompozycję uzupełniłam delikatnymi kwiatuszkami oraz listkami Nathalie. Całość doskonale wykańcza napis love is in the air, który także potraktowałam białą farbą a następnie nadałam tuszem delikatny niebieski odcień. 

Dziękuję, że z nami jesteście i mam nadzieję, że poczuliście się choć trochę zainspirowani do tworzenia nowych i pięknych rzeczy. 




Materiały użyte w pracy:






Do następnego razu!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz