sobota, 17 października 2020

Delikatny bukiecik dla babci

Witam Was serdecznie,

dziś przychodzę do Was z delikatnym i bardzo kobiecym bukietem umieszczonym na kartce w formacie DL. Taką karteczkę otrzymała pewna babcia i mam nadzieję ze bardzo jej się spodobała.

Bardzo lubię efekt opadającej kompozycji kwiatowej i bardzo często go stosuję w swoich pracach, najczęściej jest to kompozycja bardzo bogata, jednak tym razem użyłam cudownej, bardzo delikatnej ramki z koronką, której pod żadnym pozorem nie chciałam całkowicie przykryć. Dlatego właśnie kompozycję umiejscowiłam na samym jej brzegu, przedłużając ją ku dołowi kartki. W osiągnięciu zamierzonego efektu równie niezbędne okazują się równie delikatne gałązki z naszego sklepiku. Są delikatnie pofalowane, co dodatkowo podkreśliło opadanie kwiatów.



Wszystko doskonale widać na zdjęciach, więc jedyne co mi pozostało to powiedzieć Wam żebyście koniecznie zaglądali do naszego sklepiku, bo tam już pokazały się prawdziwe cuda, a będzie ich więcej.

Oczywiście mam dla Was jeszcze listę użytych produktów:

     

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz