sobota, 31 października 2020

Kartka dla małego piłkarza

Hej!

Zastanawialiście się kiedyś jak bardzo łatwo i szybko zrobić kartkę dla małego fana piłki nożnej? Jeśli tak to z pewnością przyjdzie Wam z pomocą cała seria piłkarskich tekturek od Tetkurkowo! Znajdziesz ją TU. Niektóre z nich są dodatkowo personalizowane co jeszcze bardziej zwiększy pozytywny odbiór kartki :)

Potrzebujesz jedynie bazę, arkusz papieru (lub dwa dla urozmaicenia ;) ), trochę sztucznego "trawnika", kilka piłkarkich tekturek i  voilà! Kartka gotowa :) 

Ja w swojej pracy użyłam shaker, który umieściłam w centralnym punkcie kartki i napis "GOOL" plus dodatkowo w środku dodałam banerek z datą 9-tych urodzin i koszulkę z imieniem i wiekiem (te tekturki są personalizowane).

Pracę wykonałam łatwo i szybko, a zadowolenie małego jubilata było nie do opisania ;) Kartka bardzo mu się podobała :) Szczerze polecam Wam wszystkie tekturki z tej właśnie serii :) Wykorzystacie je z powodzeniem również w boxach ;)




Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam Was serdecznie!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz