piątek, 30 października 2020

Elegancja i szyk na ślubnym kobiercu

 Witam Was, Kochani :-)

Na początku tego miesiąca miałam okazję wykonać bliźniacze projekty dla tej samej Pary Młodej. 

Powstały dwie pamiątki ślubne w formie kartek pudełkowych, wiązanych.
Jedną z nich zaprezentowałam w moim poprzednim wpisie, dzisiaj chcę pokazać tę drugą.

Oczywiście w obu projektach nie mogło zabraknąć naszych cudownych tekturek z TEKTURKOWO,
a ja z kolei tworząc te prace nie mogłam zdecydować się, którą z nich pokazać tutaj,
jako inspirację dla naszych Drogich Czytelników ;-)


Żeby było sprawiedliwie - postanowiłam że obie zasługują na swoje pięć minut
na blogu TEKTURKOWO i obie te pięć minut dostaną.

Zatem dzisiaj jest ta druga, która, jak się potem okazało  -  skradła serca Nowożeńców ;-)

  








Takie chwile dla Twórczy są najlepszą nagrodą za pracę.
Ale bez materiałów ze sklepu TEKTURKOWO, sukces nie byłoby możliwy,
przecież to właśnie dzięki unikalnym tekturkom oba projekty nabrały stylu i charakteru :-)


Moją dzisiejszą pracę zdobią śliczne tekturki:



Pozdrawiam Was bardzo serdecznie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz