czwartek, 15 października 2020

Lawendowy recykling

Witajcie kochani!

Dzisiaj dla odmiany nie będzie scrapowo, tylko trochę inaczej. Nie jestem mistrzynią decoupage,  ale od czasu do czasu zdarza mi się wykonać prace w tej technice, głównie mało skomplikowane rzeczy do dekoracji domu.  Dzisiaj chciałam Wam pokazać słoik i butelkę, które poddałam lawendowemu recyklingowi, tak by stanowiły piękną dekorację kuchni mojej Mamy.

 Mamie się nie odmawia, zatem nie było innego wyjścia, jak wyciągnąć serwetki z szafy. Nie wiem, czy tekturki są głównym bohaterem tej pracy, ale jednego jestem pewna- to one nadały lawendowym szkłom prowansalskiego charakteru i sielskiego sznytu.  

  






Spójrzcie, jak pięknie prezentują się na parapecie :)


Pozdrawiam Was jesiennie! 
Magda


W pracy wykorzystałam:
 
  




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz