niedziela, 4 października 2020

Mały zestaw na Dzień Nauczyciela

 Cześć Kochani!

Dziś w ramach mojej kolejnej inspiracji dla Tekturkowo przygotowałam mały upominek dla nauczyciela. Ponieważ Dzień Edukacji Narodowej zbliża się wielkimi krokami, pomyślałam, że wykonam mały zestaw z tej właśnie okazji. 

Zestaw składa się z pudełeczka, które kryje w sobie pyszną czekoladę oraz zakładki do książek. Do ich ozdobienia użyłam naszych tekturkowych napisów oraz ślicznej rameczki, którą wytuszowałam i potapowałam białym gesso. Zakładkę dodatkowo wzmocniłam folią, aby uchronić tekturkowy cytat

Całość jest utrzymana w vintage'owym klimacie, dzięki czemu jest bardzo elegancka.

Zapraszam Was do oglądania oraz życzę miłego i twórczego dnia!









Materiały ze sklepu Tekturkowo:






Pozdrawiam Was serdecznie!
 Magda











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz