sobota, 24 października 2020

Pamiątka Ślubu w stylu glamour

 Cześć!

Mam dziś dla Was ślubną DL-kę, taką powiedziałabym na bogato! Znajdziecie w niej złoto, foamiranowe kwiaty z kryształkami, piękne ornamenty, zawijaski i gałązki oraz cudownego gnieciucha, który się tu świetnie wkomponował. Powiem Wam nieskromnie, że efekt końcowy w pełni mnie zadowolił :)

Do ozdobienia pracy użyłam naszych tekturek (linki znajdziecie na dole, pod zdjęciami kartki), które wyembosowałam na biało i biało-złoto, natomiast napis na taki iskrzący się brokat. Pojedyncze gałązki zostawiłam "surowe", co też się fajnie sprawdziło. Praca jest na kraftowej bazie, wiec dodałam listki w tym samym kolorze.

Kwiaty z foamiranu nadają elegancji, ale powiem Wam szczerze, że najbardziej podoba mi się tu ten tekturkowy naszyjnik - jest BOSKI! Sami zobaczcie :)

Zapraszam Was do oglądania i życzę udanego dnia! :)








Materiały ze sklepu Tekturkowo:






Pozdrawiam Was serdecznie! Magda






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz