niedziela, 25 października 2020

The power of love

 Witajcie Kochani!!

Jestem z Wami ponownie, i jak to w moim zwyczaju pokażę Wam kolejną kartkę dedykowaną miłości. Ten temat jest niezawodny i zawsze na czasie. Spójrzcie proszę na to cudowne serducho z przeszyciami! W sklepie znajdziecie je w dwóch rozmiarach w zestawie, ja użyłam tutaj większego (10cm x 5,5cm). Jest ono absolutnie fantastyczne! Serducho podkleiłam ciemniejszym papierem aby nadać kontrast oraz grubszą gazą i na dodatek podniosłam na resztkach beermaty. Jednym z głównych elementów kompozycji jest napis "the power of love", który delikatnie przyciemniłam na brzegach tuszem. Do tego dodałam ręcznie robione kwiaty, papierowe listki oraz tekturowe zawijasy. Brzegi kartki poszarpałam delikatnie i obszyłam na maszynie. 

Kolejna para dostała w prezencie rękodzieło. :)

Dziękuję, że z nami jesteście i zapraszam do sklepu - pojawiło się mnóstwo zimowych nowości!





Produkty ze sklepu:





Pozdrawiam!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz