czwartek, 29 października 2020

GOŚCINNY WYSTĘP- Ewa Mac

 Witajcie!

Dziś w ramach wygranego wyzwania swój GOŚCINNY występ na blogu prezentuje Ewa, którą możecie znaleźć w sieci pod nazwą MAGICZNY ZAKĄTEK
Dziękujemy Ewo, za udział w naszych zabawach i piękną inspirację!



Witajcie!
Mam na imię Ewa i jest mi niezmiernie miło gościnnie inspirować dla Tekturkowo. 
Moja przygoda z rękodziełem zaczęła się dawno temu od biżuterii, potem był decoupage, a teraz mixmedia zawładnęły moim serduchem.
Za oknem jesień, zatem moja inspiracja też będzie w jesiennej odsłonie. Dyniową bazę ozdobiłam za pomocą maski i pasty strukturalnej, pomalowałam na ciepły, pomarańczowy kolor. Kompozycję z wyciętych elementów i tekturek przeplotłam sizalem, a całość zwieńczył metalowy kwiat z perełkowym środkiem i złotymi mikrokulkami. Na koniec zastosowałam czarno-biały splash, bez którego mixmediowa praca wydaje mi się nieskończona.

Mam nadzieję, że podoba Wam się mój pomysł na jesienną dekorację. 
Dziękuję za możliwość wystąpienia jako Gościnna Projektantka na Tekturkowo i zapraszam na mojego bloga MAGICZNY ZAKĄTEK oraz Facebooka.





Produkty użyte w inspiracji:



Pozdrawiam Was, Ewa.




2 komentarze: