środa, 14 października 2020

Muzyczny album

 Witajcie!


Moja dzisiejsza inspiracja to album dla DJ'a z okazji 50. urodzin... 

Jeśli jeszcze nie wiecie, to Tekturkowo ma w swoim asortymencie wiele elementów dekoracyjnych na wszelkie okazje. Są wśród nich także tekturki związane z różnymi zainteresowaniami i tematami. A jeśli takowych nie ma, to na zamówienie powstają CUDA!


W swoim albumie wykorzystałam kilka muzycznych tekturek: mikrofon, głośnik, słuchawki oraz pięciolinię z nutami. Pięknie grawerowane detale sprawiają, że tekturki są niepowtarzalne. Dodatkowo użyłam po raz kolejny kółek, które pozostały z shaker box'ów - sprawdziły się w roli zapięć. Aby wyeksponować pojedyncze zdjęcia użyłam kwadratowych ramek z przeszyciami, a na okładce umieściłam, wykonaną na specjalne zamówienie, płytę CD, którą zembosowałam na srebrny kolor i umieściłam za "szybką" tak, żeby imitowała muzyczną nagrodę. Wykorzystałam także arkusze papieru z nutami, które znajdziecie w najnowszej świątecznej kolekcji Craft O'Clock - This Miracle Night.


Zapraszam na inspirację!













Materiały ze sklepu Tekturkowo:






Pozdrawiam,
kimami













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz