niedziela, 11 października 2020

Nigdy się nie poddawaj!

 Witajcie!

Kartka jaką dla Was przygotowałam, tym razem nawiązuje do jesiennej nostalgii, upływającego czasu ale także stanowi zachętę do przezwyciężenia wszelkich niedogodności jakie mogą nas spotkać w życiu.

Do przygotowania jej użyłam papierów Craft O'Clock z kolekcji "Wyblakłe wspomnienia". Głównym elementem są trzy tagi z zestawu junk journal z tej samej kolekcji oraz ażurowy zegar. Jest on też dostępny w sklepie w większym rozmiarze 2D (klik). Na tło pracy położyłam siatkę, podzieliłam ją na mniejsze kawałki nadając w ten sposób pracy ulotności i kruchości.. Brzegi papieru lekko potuszowałam i obszyłam na maszynie, a papier potraktowałam folderem embossingowym aby mu nadać teksturę. Na koniec dodałam zwrot congratulations oraz sentencję dodającą otuchy. Kartka ma zawieszkę z tasiemki, tak więc jeśli brak miejsca na półkach - można zawiesić na ścianie!

Cieszę się, że mogłam Was ponownie zainspirować.

Do następnego razu!!




Produkty użyte w pracy:




Pozdrawiam serdecznie!!

Ankarika Craft



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz