sobota, 3 października 2020

Świąteczne pudełko.

Witajcie :)
Dziś w ramach inspiracji przynoszę Wam nieco iskrzącego śniegu i delikatny aromat piernikowych ciasteczek. Ja już powoli szykuję się do przedświątecznych przygotowań ;) takie przygotowania do przygotowań. W tym roku postanowiłam usiąść do prac świątecznych i bożonarodzeniowych prezentów duuużo wcześniej, by o niczym nie zapomnieć i nie czekać do ostatniej chwili.

U mnie na warsztat poszły zimowe tekturki śnieżynki, ale i te niezimowe tekturki też znalazły swoje zastosowanie w tym projekcie. Na zdjęciach możecie zobaczyć również jakimi mediami się posłużyłam do uzyskania efektu śniegu na śnieżynkach (puder do embossingu), czy efekt postarzenia (patyna). 
Dzięki temu szkatułka prezentuje się staro i bardzo klimatycznie.
Pierwszy prezent pod choinkę już mam :) Fajne jest w nim to, że szkatulka moze być prezentem samym w sobie, ale może też służyć jako opakowanie prezentu, bo przecież miejsca w niej sporo :) 


















Do ozdobienia szkatułki wykorzystałam:

   

   

   





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz