środa, 28 października 2020

Skrada się gwiazdkowy renifer

Witam serdecznie,

Czy Wy też macie wrażenie że czas ucieka jeszcze szybciej niż przed kilkoma dniami? Ja dokładnie takie mam odczucia. Szybko robi się ciemno, przez co dzień jakby uciekał. A dodatkowo to już koniec października, więc czas najwyższy na przygotowanie dekoracji zimowych lub świątecznych. Z dekoracją domu właśnie dziś do Was przychodzę.

Mój dzisiejszy renifer jest zrobiony z dostępnej w sklepie bazy z HDF. Jest tak uroczy sam w  sobie, że nie wymaga dużej dekoracji. Pomalowałam go kremową farbą, poroże szarą i złotem. Dodatkowo pochlapałam trochę mgiełkami oraz dodałam gwiazdki przez maskę. Na podstawce ułożyłam kompozycję ze znalezionych w lesie szyszek, gałęzi i kwiatów z foamiranu, ale nie mogło też zabraknąć Tekturkowych dodatków. Wplecione są tam moje ukochane gałązki oraz różnych rozmiarów gwiazdki z HDF potraktowane pudrem do embossingu.






Mam nadzieję, ze moja propozycja przypadła Wam do gustu. A może zainspirowałam kogoś do zrobienia swojej dekoracji? Jeśli tak to bardzo się cieszę i koniecznie pokażcie nam tą pracę w naszej grupie inspiracyjnej na Facebook.
Do zobaczenia.

Jeszcze tylko użyte materiały:
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz