wtorek, 3 listopada 2020

GOŚCINNY WYSTĘP- Edyta- Papierowa Hulka

 Witajcie!

Dziś w ramach wygranego wyzwania swój GOŚCINNY występ na blogu prezentuje Edyta, którą możecie znaleźć pod nazwą PAPIEROWA HULKA
Dziękujemy Edyto, za udział w naszych zabawach i piękną inspirację!



Witam:)

Elementem składowym nagrody za wyzwanie #12 Zwierzęta był gościnny występ na blogu Tekturkowo. Na tę okoliczność przygotowałam home decor scrapowo mediowy - klatkę dla ptaków na bazie HDF z Tekturkowa. Wykorzystałam zestaw fioletów z różem i niewielką domieszką turkusu, całość zaś w niecodziennym zestawieniu stylu shabby oraz rdzy. 

Jako bazę - jak już wspomniałam - wykorzystałam gotową dwuelementową bazę HDF klatkę z Tekturkowa. Papiery to najnowasza kolekcja Paper Heaven - ZZA MGŁY- do tego oczywiście cały zestaw mediów. Kompozycja zbudowana jest z elementów do wycinania z kolekcji ZZA MGŁY - flowers oraz gałązki z Tekturkowa, które zembossowalam dwoma kolorami pudru do embossingu. 






Produkty użyte w inspiracji:


Mam nadzieję, ze inspiracja przypadnie Wam do gustu, pozdrawiam ciepło, Edyta.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz