czwartek, 19 listopada 2020

Magiczna świąteczna filiżanka

 Witam serdecznie,

dziś przychodzę do Was z propozycją na ozdobienie bazy HDF w trochę inny sposób. Moja propozycja pomieści nie tylko drobny, smaczny upominek,  ale także kilka ciepłych słów. Zapakowany w folię celofan lub pudełko sprawi bardzo miłą niespodziankę.

Nie wiem jak Wam, ale mnie zimowy czas bardzo mocno kojarzy się z kocykiem i pyszną, ciepłą herbatą. Nasza baza idealnie wpasowała mi się w takie skojarzenie, dlatego dodałam jej kieszonkę na kilka pysznych herbatek oraz magiczne drzwiczki na odwrocie, kryjące kilka słów dla obdarowanego. Jest jeszcze większa baza od tej, której tu użyłam. 

Bazę okleiłam nowymi zimowymi papierami od Craft O`Clock, które można znaleźć na naszych półeczkach. Nie obyło się oczywiście bez pięknego napisu, podkreślającego ten magiczny świąteczny czas. Mam nadzieję że forma Wam się spodobała i śmiało zachęcam do skorzystania z mojej propozycji, tym bardziej że w sklepie czekają cudne wzory tekturek.

A teraz zapraszam na kilka zdjęć:






To na tyle. Odwiedzajcie nas, Tekturkowy sklepik oraz stronę inspiracyjną na Facebook. 

Pozdrawiam serdecznie.


Ale zanim sobie pójdę jeszcze podam linki do produktów, może się przydadzą:

    

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz