niedziela, 29 listopada 2020

Zawieszka do prezentu

 Cześć, witajcie :-)

Dzisiaj przychodzę tutaj z pracą o nieco mniejszych gabarytach. Przygotowałam zawieszkę do prezentu w formie taga. Jest to również idealna forma do umieszczenia fajnego hasła lub krótkich życzeń, dedykowanych osobie, do której powędruje nasz podarunek. Pięknie i bardzo oryginalnie prezentują się zawieszki wykonane własnoręcznie, są wyjątkowe i absolutnie bezkonkurencyjne. 


 

 Co roku przygotowuję małe tagi i przyczepiam je do każdego świątecznego prezentu. Te urocze maleństwa, zawsze cieszą najbardziej, nadają odpowiedniego klimatu i wywołują uśmiech
na twarzy osoby obdarowanej.

Moja dzisiejsza propozycja to zawieszka z uroczym Aniołkiem w otoczeniu zimowej kompozycji roślinnej. Znalazły się tutaj szyszki, jemioła, ostrokrzew, jagody, różnego rodzaju gałązki i kuleczki. 


Starałam się nadać mojej pracy sporej przestrzenności, chciałam, aby warstwy przenikały się nawzajem i ładnie uwypuklały każdy jeden detal. Pomogły mi w tym kosteczki 3D, nałożyłam ich dość dużo i dzięki temu uzyskałam piękny, trójwymiarowy obrazek a zimowy klimacik stworzyłam dzięki zastosowaniu pasty śnieżnej oraz białej farby akrylowej.


Oczywiście nie zabrakło ślicznych tekturek z TEKTURKOWO!
Napis i Aniołek pięknie wpisały się w klimat mojej pracy ;-)



Produkty, które wybrałam z naszych półek sklepowych to:



Pozdrawiam serdecznie :-)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz