środa, 11 listopada 2020

Kwiecista zabawa kolorami

 Witajcie!!

Dziś pragnę Wam pokazać pracę, która dla mnie osobiście była niezłym wyzwaniem. Chodzi mianowicie o soczyste kolory, które opanowały całą kartkę. Otrzymałam zamówienie na kolorowe kwiaty, kwiaty i jeszcze raz kwiaty. Zabrałam się więc do tworzenia płatków i listków z kolekcji Butterfly Meadow - Scrap Boys. Dechy natomiast wzięłam z kolekcji Hello Beauty - Craft O'Clock. Moje papierowe kwiaty urozmaiciłam tekturkowymi liśćmi bluszczu, które są dostępne w różnych konfiguracjach. Do kompozycji zdecydowałam dodać wianek i nadałam mu połyskujący kolor mieszając ze sobą szary i czerwony lakier do... paznokci. Efekt w moim odczuciu jest fenomenalny. Ja jestem zadowolona, a jak Wam się podoba?

Jeszcze dzisiaj - ostatni dzień - trwa promocja w sklepie na wybrane wzory tekturek 3D - sprawdźcie to koniecznie. Dziękuję, że z nami jesteście i do następnego razu już niedługo!





Produkty użyte w pracy:







Miłego dnia!

Ankarika Craft




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz