piątek, 13 listopada 2020

Świąteczny Home Decor

 Cześć Kochani :-)


Święta coraz bliżej a na naszym blogu aż się roi od pomysłów na fajne i ciekawe dekoracje. 

Dzisiaj przygotowałam dla Was projekt, który może pełnić rolę świątecznej ozdoby, wiszącej w oknie lub - zamiast wianka - na drzwiach. Również będzie można go ładnie wyeksponować w formie dekoracji świątecznego stołu albo podarować swoim Bliskim, wraz z ciepłymi życzeniami, wpisanymi na tylnej ściance dekoru :-)

 

Lubię tworzyć w klasycznej kolorystyce świątecznej, która - moim zdaniem - pięknie wpisuje się w wystrój każdego domu, jest miła dla oka i sprawdza się  zarówno we wnętrzach nowoczesnych jak i tych bardziej stylowych ;-)


Do wykonania dekoracji użyłam dwóch elementów HDF. Za bazę posłużyła mi deska - taca 25 cm, na nią nałożyłam kolejny element - bazę bombki owalnej, która w sklepie TEKTURKOWO dostępna jest w komplecie z ramką. W tym projekcie ramka została pominięta (ale nic straconego bo znalazła już swoje miejsce w innej mojej pracy).


Leśna kompozycja powstała z moich ulubionych dodatków - w tym sezonie są to dary natury,
które same w sobie stanowią idealną ozdobę każdej pracy.
Teraz, gdy trochę mniej obcujemy z przyrodą, pozostając w swoich domach, szczególnie doceniam ich wyjątkowy urok i cieszy mnie każdy naturalny szczegół, którym mogę przyozdobić swoje prace.


Mam nadzieję że spodobała Wam się moja dzisiejsza inspiracja na uniwersalną
dekorację świąteczno - zimową ;-)


Do wykonania podobnej pracy serdecznie polecam produkty ze sklepu TEKTURKOWO.


Pozdrawiam Was cieplutko,



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz