czwartek, 5 listopada 2020

Pamiątka Chrztu Świętego

Witajcie :)
Dziś w ramach inspiracji przygotowałam dla Was zimową kartkę na Chrzest.


 Zimowy efekt uzyskałam wykorzystując białe gesso i kawałek gąbki (zmywaka kuchennego), którymi "pociapałam" kwiaty, listki i tekturki oraz miejscami samą kartkę. Mimo, że nie użyłam zimowych papierów do wykonania kartki, to dzięki temu zabiegowi rozbielania kartka zyskała nieco ośnieżony klimat co jednocześnie dodało jej uroku.


Wnętrze kartki okleiłam papierem z uroczą chmurką, w ten sposób pozostałe miejsce można wypełnić ręcznie pisanymi życzeniami lub wkleić gotowe wydrukowane w przeciwnym rogu.


Uwielbiam efekt przeszyć, które nadają niesamowitego uroku pracy. Od dawna chodziło za mną, zeby kupić maszynę do szycia, ale dla takiego efektu na zaledwie kilku pracach, stwierdziłam, że będzie to za duży wydatek. Ale... udało mi się znaleźć na internetach małą (podręczną) maszynkę za ok. 60 zł z przesyłką :) dzięki niej powstały przeszycia na tej kartce.
 






W pracach bardzo lubię wykorzystywać tekturki listki i różne zawijaski. Wykonując tą kartkę postanowiłam wykorzystać gałązkę winorośli, która czekała na komunijne projekty, jednak się ich nie doczekała. W tej zaś pracy spełniła się idealnie, dekorując kartkę i podbijając kwiatowe kompozycje.


Mam nadzieję, że kartka się Wam podoba i dacie znać co w niej najbardziej Was urzekło :)
Ze sklepu użyłam:

   

   



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz