niedziela, 8 listopada 2020

Zimowa bombka

 Witajcie!

Mam dziś dla Was zimową bombeczkę na naszej HDF-kowej bazie. Tak sobie myślę, że listopad to dobry moment, aby tworzyć właśnie takie prace. 

Bombkę okleiłam papierem scrapowym, natomiast ramkę dodatkowo przeciągnęłam pastą pękającą i pomalowałam mgiełkami w kolorach brązu. Wszystko pobieliłam białym gesso i oprószyłam pudrem 3D, dzięki temu praca zyskała zimowy i śniegowy efekt.

Kompozycję z papierowych poinsecji wzbogaciłam tekturkowymi laskami cukrowymi. Dodałam kilka listków i gałązek oraz śliczne biało-brokatowe kuleczki i gwiazdki.

Nie mogło zabraknąć napisu! Ten z HDF-u świetnie się tu sprawdził! Oczywiście dostaniecie go w naszym sklepie. Wszystkie produkty podlinkuję na dole :)

Co sądzicie o takiej dekoracji? Myślę, że można ją śmiało powiesić na choince lub w oknie. Jedno jest pewne! Będzie piękną świąteczno-zimową ozdobą w naszym domu :)

Zapraszam Was do oglądania i życzę miłego dnia!






Materiały ze sklepu Tekturkowo:




Pozdrawiam Was serdecznie! Magda 





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz