sobota, 21 listopada 2020

Together & Forever

Witajcie!

Jest sobota, jest weekend.. więc można się zaszyć w pracowni! Przygotowałam dla Was na dzisiaj inspirację, która jest dość prosta w wykonaniu lecz czasochłonna, jeśli tak jak ja postanowicie zrobić kwiatki samodzielnie. Wykorzystałam do tego zwykły dziurkacz, każdy kwiatek to dwa kształty sklejone ze sobą, a środek to mały koralik. Do ich wykonania użyłam arkusz z czerwonymi kwiatami z kolekcji Scrap Boys - Butterfly Meadow. Tło udekorowałam koniczyną w marokańskim stylu i do kompletu użyłam moje absolutnie ukochane, delikatne ażurowe serducho. Pracę uzupełniają napisy: na przodzie Together Forever oraz w środku: Gratulacje, ona&on oraz liczba 19 z zestawu cyfr

Wierzę, że zainspirowałam Was do tego aby choć chwilę spędzić dzisiaj w pracowni! 

Pięknego dnia! 







Materiały użyte w pracy:






Serdecznie pozdrawiam!!

Ankarika Craft






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz