środa, 18 listopada 2020

Świąteczny layout - poniedziałkowy live z Marleną

Witajcie :)
Mam nadzieję, że byliście ze mną w poniedziałek podczas live i skorzystaliście z wiedzy na temat planowania kompozycji na layout'ach. Dla tych co przegapili, na końcu posta będzie załączony link do filmu :)


W tajemnicy napiszę, że osobiście z tą formą scrapu polibiłam sie dość nie dawno ;)
Wcześniej bardzo podziwiałam scraperki, które tworzyły LO'sy bo dla mnie było to coś niesamowitego i bardzo niepraktycznego ;p  tak, wiem... ale przyszedł ten dzień, że spróbowałam sama wykonać layout... Był to moment tak bardzo ekspresyjny i inspirujący, że postanowiłam częściej sięgać po tą formę twórczą <3 
Dodatkowy plus tworzenia layoutów jest taki, że szukanie odpowiedniego zdjecia wymaga przejrzenia wszystkich albumów jakie mam w domu :D dzięki temu mogę sobie powspominać i rozczulać się na widok wspomnień uwiecznionych na zdjęciach.

A tak prezentuje się moja praca na zdjęciach :)
 








A tu wrzucam Wam link do filmu z warszatatem :) Miłego oglądania!
Jeśli stworzycie podobną pracę na podstawie filmu i wykorzystacie nasze produkty, to koniecznie pochwalcie się efektami na naszej twórczej grupie Tekturkowo - inspiracje.


Materiały ze sklepu:

   

   

   



Pozdrawiam,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz