sobota, 14 listopada 2020

Kalendarz adwentowy

 Witajcie!

Coraz bliżej święta... a jak święta, to i czas oczekiwania. 

Moja dzisiejsza inspiracja to kalendarz adwentowy. Możecie go zrobić od podstaw wykorzystując różne pudełka, papiery, tekturki i inne dodatki. Mój to "lifting" ;) starego, szufladkowego kalendarza, który kiedyś kupiłam w markecie. Do jego ozdobienia wykorzystałam cudownie świąteczną i zimową kolekcję papierów Frosty Sparking Craft O'Clock. Oczywiście nie mogło zabraknąć cyferek, które posłużyły do oznaczania poszczególnych dni (wykorzystałam różne wielkości - wszystkie dostępne w asortymencie sklepu Tekturkowo). Najważniejszy dzień to wspaniała kula - shaker box, przedstawiająca domek z choinką. W pracy wykorzystałam także śliczne, małe śnieżynki oraz renifera. Niektóre tekturki pokryłam białym pudrem do embossingu, tak by pasowały do zimowego klimatu pracy. 

Wszyscy lubią niespodzianki ;) Czy duże, czy małe - każdego ucieszą!

Zapraszam na inspirację!












Materiały ze sklepu Tekturkowo:






Pozdrawiam,
kimami















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz