sobota, 28 listopada 2020

Klimatyczny mediowy tag

 Witam serdecznie,

Dziś przychodzę do Was z moim ulubionym połączeniem: media, papier i tekturki/HDF-ki. Tym razem powstał bardzo nostalgiczny tag, pełen dodatków i drobiazgów, które w połączeniu dają bardzo ciekawe efekty. Zobaczycie szerokie zastosowanie produktów Tekturkowo tylko w jednej pracy. 

Tag jest gotową bazą HDF, których w naszym sklepiku jest wcale nie mały wybór. Dodatkowo użyłam tekturek puzzle, które delikatne wystają mi spod kompozycji stanowiąc element tła i jego struktury. W kompozycję wbudowane są także gałązki i listki, które potraktowałam dwoma różnymi pudrami do embossingu- miedziany do puder drobny, ciemny do gruboziarnisty. Gałązki można dowolnie przycinać, dzięki czemu wydaje się ich bardzo dużo. Na koniec cudowna, wyrazista a zarazem delikatna liniowa ramka okalająca przygotowane zdjęcie.





Dzisiejszym postem muszę się z Wami pożegnać. Jest to dla mnie bardzo trudne, ponieważ Tekturkowo to jak rodzina. Bycie członkiem tej wspaniałej rodziny bardzo rozwinęło mnie na wielu płaszczyznach, dlatego dziękuję za tą szansę. Ogromne podziękowania nie tylko dla szefowej ale także koleżanek z DT, za tak wspaniałą atmosferę Jest mi niezmiernie miło, ze od ponad roku miałam możliwość pokazania Wam możliwości wykorzystania produktów Tekturkowo. 

Pociesza mnie to że z tekturkami się nie rozstanę i na pewno jeszcze nie raz zobaczymy się na forum Tekturkowe grupy inspiracyjnej na Facebook. To trochę jak uzależnienie, bo wszędzie pasują mi te produkty. Zachęcam do śledzenia nowości na stronie sklepu.

Pozdrawiam i do zobaczenia.

Jeszcze tylko lista produktów:
     

3 komentarze: