czwartek, 26 listopada 2020

Zimowy lampion

Witajcie!

Dzisiaj chciałam się Wam pochwalić moim zimowym lampionem,
oprószonym śniegiem i pokrytym lodem.
Taki użytkowy lampion marzył mi się od jakiegoś czasu, 
to wyjątkowo przydatna rzecz na długie, zimowe wieczory.
Przejrzałam sporo inspiracji, szukałam przepisów jak zrealizować swój pomysł.
Bardzo dużo wiedzy dostarczył mi 
instruktaż na zrobienie lampionu z zimowym krajobrazem,
odnaleziony na kanale YT sklepu Inspirello.
W środku lampionu umieściłam ledowe lampki o ciepłym świetle.

 




 

A poniżej krótka historia powstawania 🙂

 

Słój pomalowałam farbą "efekt szronu".

 
Przy pomocy pędzla- wachlarzyka i kilku odcieni farb akwarelowych 
wymalowałam proste choinki,
a u góry szkła, poniżej szyjki, nałożyłam pastę śniegową,
 którą mocno oprószyłam białym, skrzącym brokatem.
 
    Brak opisu.
 
Elementy z zestawu miasteczka pomalowałam błyszczącymi farbkami, 
podkleiłam je taśmą malarską i ozdobiłam białą konturówką i brokatem.
 
 
Do ozdobienia góry mojego lampionu użyłam wycisków sznurków z masy superlekkiej,
które zamalowałam farbą i lekko "przejechałam" srebrnym woskiem.

    
 
Tekturkowe domki przykleiłam do słoika klejem Magik,
dorobiłam śnieżne zaspy,
śnieżynki potapowałam białą farbą, pokryłam brokatem
 i przykleiłam na ich środkach srebrne cyrkonie.
 
 
Konturówką dorobiłam małe kropeczki 
i na koniec zamontowałam kokardę, 
a na niej kilka olchowych szyszek, sztucznych igiełek i serduszko.
 
  

GOTOWE!

Pozdrawiam, wcale nie chłodno!
Magda

Ze sklepu Tekturkowo wykorzystałam:

https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-ZESTAW-SNIEZYNEK%2C-10-elementow/706      https://www.tekturkowo.pl/pl/p/Tekturka-MIASTECZKO%2C-DOM%2C-BUDYNKI-MALY-ZESTAW-4-elementy/1964 

https://www.tekturkowo.pl/pl/p/KLEJ-MAGICZNY-MAGIC-METALOWA-TUBA-z-precyzyjna-koncowka-45g/903

 









1 komentarz: