niedziela, 22 listopada 2020

Mediowa zębatka

 Witajcie Kochani!

Dziś przychodzę do Was z propozycją ozdobienia bazy HDF - trybik duży, zębatka. 

Sięgnęłam po efekt rdzy, gdyż na zębatce wygląda on bardzo naturalnie. 

Wybrałam papiery Scrapboys z kolekcji Industrial Romance, którą również znajdziecie w sklepie Tekturkowo. Kolekcja zawiera w elementach do wycinania również zębatki, metalowe rury, zardzewiałą klatkę i zegary, dlatego pomyślałam, że świetnie zgra się z moją bazą. 

Pracę rozjaśniają nieco, żółto-pomarańczowe róże wycięte z kolekcji oraz papierowy kwiat.

W mojej pracy użyłam jeszcze kilku metalowych elementów - zębatek, listków i żarówki.







Materiały ze sklepu użyte w pracy:



To już moja ostatnia inspiracja na blogu Tekturkowo. Było mi bardzo miło dla Was tworzyć! Na pewno jeszcze nieraz sięgnę po świetne produkty Tekturkowo! 

To był wspaniały, twórczy czas. 

Dziękuję całej ekipie Tekturkowo 💛

Pozdrawiam Was serdecznie, Klaudia



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz