wtorek, 24 listopada 2020

Zimowy Renifer

Witam Was serdecznie!

Na naszym blogu trwa zimowe wyzwanie, pomyślałam więc, że zrobię dla Was tematycznego renifera. Gdy tylko zobaczyłam go w Tekturkowo, wiedziałam, że musi się on znaleźć w towarzystwie ręcznie wykonanych poinsecji. Uwielbiam robić te kwiaty! Ostatnio też mam zajawkę na papier akwarelowy i akwarele. To moje aktualne MUST HAVE, dlatego też, większość moich prac będzie właśnie z takimi kwiatuchami.

Bazą pracy jest obręcz z HDF-u, którą kupicie w naszym sklepie w trzech rozmiarach. Wybrałam tą największą o średnicy 25 cm. Podkleiłam ją arkuszem papieru z kolekcji "Carols in the snow" od Craft O'Clock. Natomiast całość ozdobiłam gałązkami pobielonymi gesso, na których umieściłam wspomniane wyżej poinsecje oraz kilka zimowych dodatków.

Jak Wam się podoba moja kolejna propozycja? Koniecznie dajcie znać co o niej sądzicie, będzie mi bardzo miło!

Tymczasem zapraszam do oglądania zdjęć :)









 Materiały ze sklepu Tekturkowo:



Pozdrawiam serdecznie, Magda





1 komentarz: